Digitale transformatie op de juiste manier

Digitale transformatieprocessen zouden eigenlijk klantintegratieprojecten moeten zijn. Deze projecten worden vaak gezien als projecten om een softwareoplossing te selecteren en te implementeren. Dat is niet de juiste manier om te beginnen. Het gaat om klantintegratie, niet om software-integratie: het integreren van op feiten gebaseerde klantinzichten in het gehele bedrijfsproces. Een proces dat gebaseerd is op customer journeys. Een project dat begint met het afstemmen van uw algemene ambities, doelen en strategie met een heldere klant(data)strategie. Effectieve transities beginnen bij klantintegratie en eindigen bij software-integratie.

Wij integreren uw klanten in 5 duidelijke stappen

VALUE Proposition

We developed our Clear VALUE Method™ for this; a method for customer integration that has proven its value during the last 7 years and has been adopted by many md-sized and larger companies needing unified customer data and a clear data strategy. Our 5-step method delivers a clear vision on how customer data can drive your goals, what is needed to realize this (data, tools, skills, processes) and how to implement this new way of working step-by-step. On top of that, it also shows the potential risks that need to be mitigated and what the business case and deployment plan can look like.

Blij om onze gevallen en ervaring te delen

De afgelopen 7 jaar hebben we veel bedrijven (B2C, B2B, B2B2C, D2C) ondersteund bij het maken van de transitie naar klantgerichte groei. We hebben dus heel wat verhalen en ervaringen die we kunnen delen. We delen onze ervaring graag met u.

Lees onze cases

Contacteer ons vandaag

Bel, mail of bericht ons voor meer informatie.

Neem contact op met